Pixelbilder?



Pixelbilder?

Jag har varit ute och fotat idag, igen. Jag var ute igår också, och jag skulle blogga om det med det blir inte så då internet låg nere mellan kl 13 och 23. Så det blir en dubbel bild-blogg idag. Hoppas ni gillar blider! :D
Utöver att jag fotat en massa så var Sebbe här i fyra timmar och vi spelade Brawl! >8D Men nu kommer bilderna! Gårdagen kommer såklart först.
2011-03-30
På promenaden jag tog på morgonen så såg jag en frusen pöl med
ett udda mönster. Den kunde inte undvika min kamera.


Inget internet på 10 timmar märktes på folk. Krille kom över utan
problem för att spela lite med mig.


En sprika i asfalten.


En liten å.


En klump med bubblor.


Den här bilden är från i tisdags, då det snöade. Tycker det blev en
mäktig bild.
2011-03-31


Jag hörde en massa fåglar när jag var ute, men lyckades inte fota
några då dem inte ville sitta fint på en gren. Men jag hörde några pip
från ett träd, och där uppe fanns det ett bo.



Jag gick till kyrkan för att jag tänkte fota månen, men den gick inte
att se för att den var inärheten av solen, och dessutom väldigt tunn.



Då vinden låg på från norr så har tuppen vänt sig så jag kunde
zooma in på den rätt. Då såg jag att det stod saker på den, det har
jag aldrig sett förr. Kanske för att man itne kan se det från marken.




Jag fick syn på en lite fluga. Som jag så klart fångade... på bild.


Jag var bara tvungen att fota fjärilen som flög förbi fram för mig.
Men jag fick jaga den bra länge innan den satt sig på ett löv i solen.



Årets första myra för min del. Den ville, som fåglarna, inte heller vara
stilla för en sekund.



Jag lekte lite med solen och ett löv som rullade förbi i vinden.

Jag ritade klar en bild som jag började på i tisdags redan. Vill ni se den större och inte spegelvänd så får ni kolla in den här på min deviantART sida; http://stalk-chan.deviantart.com/art/A-Drawings-Thoughts-203034291




Slut för den här gången! Kram^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0