Star Pixel Wars



Denna dagen började jag med att dricka te och lyssna på Michael Jacksson. =) Men jag ska inte bli långvarig x) Och som ni kan se så har jag en ny banner på min blogg, den är inte klar, så don't worry :P
Idag köpte jag lite filmer^^ Nämligen Star Wars Episode III, IV, V och VI på DVD. Tyvärr hitta jag inte ettan och tvåan hadej ag redan. Så kom jag på ideen med en Star Wars movie night. Men igentligen, hur många vill vara med på det? Och vilken kväll är 12 timmar lång? Tror vi glömmer den iden x) Sne var jag lite busig och köpte en annan sak som ni kan se här nedan (a)


Wiihihih!


Millenium Falcon.

Den var kul att bygga, men lite för lätt tycker jag. :P Skulle vilja ha mer utmaning.. (tänker på Imperial Shuttle) (a) Den blev en kort bloggish idag, med en massa Star Wars, lite Michael Jacksson och några White Mages på det :P

Go'kväll alla vänners! ^^ <3

Kommentarer
Postat av: jasmine

Åh jag vill ha filmkväll med star wars :D

2010-10-11 @ 21:30:18
URL: http://itsyazmine.blogg.se/
Postat av: Micke

Den kanske kan bli något då! :D Hoppas fler vill! :D

2010-10-12 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0