Pixeln med nätet



God morgon. Nu är jag här igen, hemma från en vecka i Begur. Några kilometer utanför om man ska vara lite mer exakt. Det var en mycket trevlig och kul vecka där nere! Enda sen jag kom hem har jag känt att jag inte orkar eller har lust att göra något. Jag har knappt ätit något sen i lördags heller.. Jag sov dåligt inatt också. Jag vet inte vad det beror på.. Det känns lite konstigt att vara hemma. Typ som suck, nu är jag här igen. Så känns det tomt.. i dag har jag inte gjort mycket alls.. har mest kollat på tv. En über sämst film som syrran kollade på på Disney Channel, jag fattar inte varför jag kollade igenom hela. BLÄ var den!

Sen spelade jag Animal Crossing och fångade en nyckelpiga som helt ovetande om min närvaro, satt och sniffade på de gula blommorna som växte oskyldigt i det gröna gräset. *SWING* Så var den lilla jävlen fast i mitt nät! När han väl var fast så dokumentarade jag den i min bok om fisk och insekter. Därefter överlämnade jag den till den sovande ugglan Blathers som styr och ställer i den kalla stenbyggnaden i norr. Där han efter mitt besök stänger in den lilla röda baggen i ett rum fyllt med andra mystiska varelser som jag har fångat i mitt sega nät. Sen sparade jag och stängde av.

Sen gjorde jag inte så mycket mer (lekte lite här http://www.starwars.com/games/playnow/soundboards/# ) och kollade på en till film... Shutter Island.. Det var en lite udda men förutsägbar film som var lite svår att förstå ibland.

Och nu sitter jag här och skriver om min dag. Och jag ber om ursäkt för att jag inte har postat några bilder från min vecka i Spanien ännu. Jag skulle tro att många av er läsare skulle vilja se dem. Jag har tagit 902 bilder och det är en del att gå igenom.. och att ladda upp. Men dem kommer nog upp en dag.

Kram




Kommentarer
Postat av: N

Welcome home to Stockholm!!! :) Hoppas resan var guld!! Ska bli kul se alla bilder sen!!

2010-10-03 @ 23:08:52
URL: http://niotian.blogspot.com
Postat av: M

Tack. Jo, det var den allt. Jo, en dag så..

2010-10-03 @ 23:10:31
Postat av: Jas

Shutter Island är bra :) tror du han var sinnessjuk?;)

2010-10-04 @ 15:58:22
URL: http://itsyazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0