Busig Pixel Plus


En stor pixelbild denna gång!

Igår ritade jag den här!


Pikarorro.

Är detta något att blogga om? Det blir en bild-blogg denna gång, mer bilder än text altså. Det gillar ni nog för då slipper ni läsa så mycket. Nu är det bara att titta på bilderna! =D Men jag är tacksam om ni läser också. Jag har varit busig idag! HAHA! Vill ni veta vad jag har gjort? Läs vidare då, om ni vågar! Jag har köpt MJÖLK och choklad! (Se nedan)


Mjölk och choklad är gott :3

Men jag har köpt en till sak :3 Scrolla ner så får ni se...



METROID Other M.

Wiie! ^^ *glad* jag betalat bara 499 för den ;P Så det blir väl lite Metroid lirande ikväll... :3 Jag sa till Therese att det nya Guitar Hero är ute nu. Och hon undrade om det var bra och vilka låtar det var med. Typ två timmar senare så åker hon och köper det x) För 999,- spänn på Onof! :O Jag var in på El Giganten och köpte Other M så frågade jag också om vad GH kostade där. 799 fick jag som svar, vilken miss syrran gjort x)

Sen.... en sak till....
....






...






..





.









Busig får man vara ibland!


Busiga jag! ^-^ Kramar till er alla! <3



Kommentarer
Postat av: FashionCoree/Kimzi

Other M är sjukt kul vill jag lova :)

2010-10-30 @ 14:10:14
URL: http://kimzi.blogg.se/
Postat av: FashionCoree/Kimzi

sv: då får du ju göra det :D

har dock inte jag heller, kommit halvvägs med två stycken eh..-.- XD

2010-10-31 @ 12:40:48
URL: http://kimzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0