En Klippt Pixel



Igår lade jag mig gnaksa så tidigt. Tog en bok och läste en stund, kom bara till kapitel tre. Sen ringe jag till Linnea och pratade med henne en stund. Sen somnade jag. Och igår hade jag fått höra att det skulle bli oväder och snö under natten till idag eller under dagen. När jag stiger upp vid 8:30 ca så tittar jag ut och har förhoppningar om snö, men ingen snö där ute inte. Men regn och vind var det. Jag kände inte dirket för att åka iväg, men jag var tvungen. Jag måste ju ha pengar.. Men jag fick morsan att köra mig till VH. Wiie, ingen regn promenad!

Sen kommer jag till Sensus och får allt fixat, jag postar allt och det var skönt att få det ur vägen. Sen drog jag till Handen och smög in hos en frisör. Hon som var där hade bara praktik och kune inte ens svara på vad en klippning kostar. Så hon hämtade en som kunde lite mer. Jag sa att jag ville bli klippt. Hon bad mig hänga av mig jackan och hatten. Sen kan vi hoppa över själva klippningen. Det var inte så intressant utöver det att hon frågade om jag skulle färga håret också, jag sa att jag ville det men inte nu. Då sa hon att det kostar 795,- ink. klippning att färga hos dem. Men jag sa nej tack till det. (Ni får se en bild på hur det blev längre ner på sidan)

Sen laddade jag mobilen med 100,- så jag kunde sms:a lite. (Jag fick 200 av morsan för att jag skulle kunna klippa mig, sen fick jag låna 100 så jag kunde fixa pengar på mobilen.) Jag skickade en snökram till några i ett sms. Jag fick några tillbaka! ^^ TACK! <3

Sen fick jag en pizza till lunch! :D Så nu sitter jag här och lyssnar på musik medans jag bloggar!
Men nu ska det inte bli mer tråkig text för er. Njut av bilderna!


Regn.


Bäst man passar sig.


Vad är detta?


SNÖ! Happi! <3

Det var det! ^^ Jag hoppas att ni har haft en bra dag alla vännersh! ^^ Och Hon så klart! <3
Jag har inte missat något eller? Jo, den där bilden som ni velat se sedan rad 16 i det här inlägget.
Scrolla ner så komemr den.





Jag.




Slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0