PFTCAP (Pixel Flamingo Time Crossing Animal Paradox)



0. Tiden

Vad är tid? Finns det någon fysisk form av den? Går den att äta? Alltid när man lägger in tid i smeten så blir det mer kompliserat. Lägger man in tidsresor så går det i taket. Men nu skiter vi i det, vem vill tänka på en söndag?

Inledning

Hehe! Det där om tiden var ett sparat utkast från ett tidare misslyckat försök att blogga. Men nu blir det bloggning om annat. Exakt vad vet jag inte, det blir väl bara lite random. Jag ska inte lista filmer eller spel i alla fall.
Och på tal om spel! Kolla in här http://rpgmaker.net/games/2630/ mitt spel Damp Svamp ligger uppe där nu. Testa det om ni inte redan har gjort det! ^^ Jag håller på att göra klart Damp Svamp X också, så det kommer väl upp där en vacker dag det också. Men nu hoppar vi över till annat!

1. Flamingo

Igår gjorde jag en flamingo bild i Paint. Jag bara 'lallade' och det såg ut som en flamingo så jag gav den färg och en bakgrund. Det slutade med att jag ville göra en bättre.. tillslut så hade jag 6-7 st olika flamingo bilder som jag gjort i Paint. Dem blir ju en fin liten utställning som jag tänkte visa upp här. Så luter er tillbaka och njut av moden rosa flamingo konst.




Det var den det! Såg ni något ni gillade? Min personliga favorit är nog bild nummer två. När jag ändå är inne på konst och bilder så kan ju även passa på att visa lite andra bilder som jag också gjorde under gårdagen.



2. Animal Crossing

Jag spelade lite Animal Crossing strax efter att jag steg upp ut sängen idag. Dotty hade tappat bort sin nyckel. Så jag kom på att jag hade kvar Gigi's nyckel som jag hittade men inte lämnat tillbaka för att jag vill att den där fula grodan ska dra dit pepparnväxer! Men i alla fall så ville inte Dotty ha den, men hon sa lite tyst för sig själv att hon kunde ta den och flytta i det huset och kicka ut den som redan bodde där. Vilka grymma tankar dem där djuren har igentligen. På ytan ser spelet snällt och gulligt ut, mer under.. sånna hemskheter det är där!


Jag försöker ge Dotty Gigi's nyckel.

Och när jag ändå är i farten så kan jag passa på att visa lite andra bilder från Animal Crossing.


En väldigt stor chokladkaka.


Denna Mr. Bean liknande fågel hade flyttat
in i stan idag.
Han heter Anchovy.


En Bäver flyter ner längs floden. Är den död tro?


Denna Axolotl Salamander har allvarliga personlighetssvängningar
ibland.



Dotty har tydligen sett "Invasion of the body Snatchers" en
science fiction film från 1956.



En Axolotl Salamander.

3. Other things

Nu hoppar vi över till andra trevliga saker. Men jag vet inte vad. Kanske lite mera bilder inte skulle sitta fel? Så slipper ni läsa så mycket.


Mer is än Coca Cola ska det vara.


Är Kiwi oskyldig?


Så här såg jag ut när jag pratade i telefon igår kväll.

Det var lite bilder för er. Jag hoppas att ni gillade dem! Nu tackar jag för mig! Ha det så bra, hejdå och KRAM! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0