Pixlig Pixel



Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket. Inatt satt jag uppe hela natten! hade ignen lust till att lägga mig. Vilket jag har större lust till nu. Jag har gjort några pixelbilder idag. Och blivit lite smått förälskad i en ny kamera. Det blir nog inte något långt inlägg den här gången. Men bilder är ju alltid kul att titta på! ;P


Bomberman


Link hälsar på en Octorok


Mario


White Sword


Samus har tappat bort sin Morph Ball

Det var mina senaste pixel bilder. Men jag sa ju att jag var nyfiken på en kamera också.


Den vill jag ha. Den har lite bättre zoom och annat skoj som min nuvarande inte har. Men det är ju inget fel på den jag har nu. Den funkar till 100%. Och den köpte jag i December 2008.

Sen har jag en annan sak att berätta.. en trist sak... I kväll åker Linnea hem. ='( Fan vad tomt det kommer vara utan dig! Jag kommer sakna dig! <3<3


--



Kommentarer
Postat av: linnea

Link bilden e bäst! :D

2010-05-24 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0