Nya pixlar

Nu har jag skapat en ny blogg, men på samma konto. Då jag blev medlem på bdb igen så tog det över min blogg och den dog. Men jag har ett sug efter att blogga, men inte om mig själv och om vad jag gör om dagarna. Kanske lite om mig själv då. Men lite mer om spel och pixlar, mest retro spel kommer det att bli. Men det har nog många av er redan listat ut. Som många av er vet så gillar jag NES och pixelfigurer. Så denna blogg kommer handla om sådant. Sen så tycker jag att tufs.blogg.se är lättare att komma ihåg. Men detta får bli allt för nu. Jag ska sova nu.. klockan är lixom mycket nu. Och Linnea sover redan.



Jag själv i 8 bitar.
Känner ni igen mig?


Go'natt och ha det bra alla vänner! Kram <3



Kommentarer
Postat av: Sir Worm

åååh vad cooolt!

Håller på att göra Kalle Anka till min kompis men jag vet inte riktigt hur jag ska börja....

2011-01-21 @ 22:12:20
URL: http://wormeo.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0