En Gamer Pixel



Nu har vi spelat om lite på Mega Man 9. Och vi klarade alla 8 Robot Masters på strax över en timme. Så nu är vi där det tog oss över 10 timmar att nå sist. Vi har blivit lite bättre! ;P Så nu är det bara Dr. Wily's banor kvar... igen.

Sen så har jag skrivit ner min top tio play time list thingy från Wii. Så man ser vad jag har spelat mest.


Animal Crossing Let's go to the City - 172 hrs 2 min 86 times

Super Smash Bros. Brawl - 66 hrs 58 min 28 times

Guitar Hero III Legends of Rock - 66 hrs 18 min 33 times

Contra ReBirth - 48 hrs 8 min 11 times

Super Paper Mario - 42 hrs 43 min 8 times

Wii Sports - 39 hrs 24 min 58 times

CastleVania Adventure ReBirth - 28 hrs 58 min 7 times

Dr. Mario & Germ Busters - 27 tim 7 min 24 times

Mega Man 9 - 21 hrs 57 min 17 times

Mario Kart Wii - 17 hrs 52 min 23 times



Mega Man 9 klättrade in på topp tio på några dagar. En dag spelade vi i 9 timmar. En hel dag med spelande. Men det var kul. Det är jätte kul att spela med Linnea^^ Hon är typ en mästare på Plug Man och Tornado Mans banor.

Sen har jag vart lite kreativ och slängt ihop en "demo" bild på hur Game Cube spelet P.N.03 skulle se ut på NES. Det är bara ritat från huvudet så inget typ stämmer så bra i utsenede tycker jag. Men allt är svart och vitt för det mesta. Och livstapeln är riktigt lik.


P.N.03 NES.

Och idag vann Linnea en auktion på Tradera.. igen. Och denna gång åker hon hem. För 1 krona! Det är ju i alla fall nice! Jag kommer sakna dig!! <3

Och alla andra vänner får en kram! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0