Bildpunkts pixel

Haha! Nu blir det blogg idag igen! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag visar lite bilder istället!


Myror!


En lite utstickande tomat.


Jag köpte en ny penna idag. *rita*


Morsan köpte fyra, syrran köpte två och Ellinor köpte inga. Så jag var
ju tvungen att köpa två då också.


Haha, men lite mer bloggande ska det bli. Inte bara några biler som jag kunde slängt upp på bdb.
När jag köpte pennan så frågade hon i kassan vad den kostade, för den gick inte in. Så jag kunde ju ha klämt till med lite vad som helst. Men jag är ju så snäll och försöker inte med sånt. xP Men det är en bra penna! Väl värd det jag betalat för den. Sen vart jag bara tvungen att köpa en Daimstrut. En unge som gick till tåget i Handen hade en fet jävel. Så jagkunde inte låta bli. Men det var gott! Sen fick man gå hem i regnet... yey... NOT! Men det regnade inte mycket mer efter det. Vilken otur man har.

Klockan 20:30 så drar jag här ifrån. Jag ska till Stockholm Central för att möta upp någon. Någon och någon.. Linnea är det! Hon kommer tillbaka nu i kväll. Efter att hon har vart hemma och lämnat grejor och packat ner nya grejor som hon ska ha med sig ner igen. Hon ska ju dra till Norge på måndag! Lite jobb hos syrran där ser ni! Själv så ska jag på jobbinterjuv på fredag. Jag hoppas att det går vägen!

Annars så har jag inte så mycket mer att säga än att Sebbe har börjat teckna igen. han ritade lite igår sa han, exakt vad det var vet jag inte. Men det kanske visar sig. Sen har jag kladdat lite jag med, som ni kan se här nedan.


Några av er kan nog se vart det är insperarat från.

Och sen så är jag bara tvungen att säga detta. Bilden nedan är något som jag skulle vilja se mer av. Du som gjort den vet nog vad jag pratar om ;P Det skulle vara jätte mysigt! Men bara om du själv vill.


You still got it!

Det var allt för idag! Hoppas att ni har haft det trevligt idag! Hej på er! ^^



Kommentarer
Postat av: N

Naw.. det var rart :) Fin tomat du hitta också he he...

2010-08-28 @ 14:31:47
URL: http://www.niotian.blogspot.com
Postat av: N

Fin tomat du hitta där haha :) rart skrivet med förresten..

2010-08-28 @ 14:33:33
URL: http://www.niotian.blogspot.com
Postat av: jas

Fan jag har samma märke på mina pennor :D Dem är bra!

2010-09-01 @ 18:08:16
URL: http://itsyazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0