Två dagars Pixel



Hej igen alla ni som läser! :D Som ni kanske ser så är utseendet på bloggen ändrat igen. Och det är inte klart ännu. Bara så ni vet det. Idag tänkte jag att det skulle bli en blogg med bilder. En Bildblogg! ;P Med bilder från de senaste tre dagarna tro jag att det blir. Så luter er tillbaka och sätt fingret på scrollern och scrolla ner medans ni njuter av mina bilder ;P


Jag var iväg till Biltema för att köpa bits.


För som ni läst tidigare så har jag haft problem med Final Fantasy IV.
Så jag skruvade upp kassetten och kollade vad för storts batteri det
ska vara. Men jag har inte bytt ut det ännu. Den nya filen jag skapade
är fortfarande kvar. Så jag avvaktar ett tag till.



I går så tog jag en tur med Tvärbanan från Gullmarsplan till Årstaberg,
för att sedan springa upp till pendeltåget som ni kan se uppe i bilden.
Men jag hann inte dit.



Varför? Det där är så irriterande! Jag kommer till Handen runt
klockan 11, så får jag vänta 20 minuter längre än annars. Det har hänt
mig två dagar nu! Den har alltid gått 11:23 förr. Men i måndags så vart
det ju höst tider igen. Men varför ändra på något som alltid varit?
Och till det sämre.



När jag tog upp min mobil ur fickan igår så var en bit borta.
Hela aluminum sidan med knappar var borta. Och jag kunde inte hitta
den. Och idag har det blivit ännu värre. usch!



Hej då!

Nu blir det lite insektsbilder! Ha håven redo nu! ;P



Ta-daaa!


Da-Taaa!

Det var allt för idag! Hoppas att ni gillade bilderna. I alla fall någon av dem. Ni kanske undrar varför jag inte laddade upp dem på bdb? För att jag orkar inte, och jag är mer sugen på att blogga.
Ni får ha en fortsatt bra dag alla som har läst min lilla blogg idag! Kram på er alla mina vännersh! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0