Många Pixlar



Nu ska jag skriva lite blogg! Så var god LÄS! ^^
I fredags skulle jag på jobbinterjuv! Det gick väl rätt så bra, även om jag inte fick jobbet.. ännu. Om de inte hör av sig inom 4 veckor så är det inte aktuellt. Men man kan ju hoppas^^ Jag har ju en bra kontakt som dem skulle ringa upp. ^^ Och sen efter det så gick jag och Linnea runt på stan. Vi var runt för det mesta på gamla stan. Där vi kollade in i många butiker. Jag köpte bla en bok på Comics Heaven som jag blev väldigt glad över att dem hade! The life and times of Scrooge McDuck Companion. Som är en "uppföljare till The life and times of Scrooge McDuck. Och den innehåller b och c kapitel som utspelar sig mellan de 12 kapitel som första boken har. Och den inkluderade bland annat Don Rosas senaste och sita serie. "The Prisoner of White Angony Creek". Den var väldigt spännande och intressant. Den rekomendreas till alla er som gillar serierna om Joakim's liv, eller er som gillar Don Rosa överhuvudtaget.

Sen gick vi in i en butik där dem sålde stenar, alla möjliga sorter och storlekar. Där hittade jag bland annan Amber. Den var överaskande lätt och kändes inte alls som en sten. Sen fanns det sånna med insekter i. Och jag ville ha en sån. Men när jag frågade om priset så var det inte så aktuellt.. 5-600 kronor för en ca 3-5 cm stor sten med en insekt i var lite mycket. Men en annan gång kanske.

Sen gick vi och letade efter ett ställe att äta på. Vi letade en massa, det var så dyrt i gamla stan så vi gick där ifrån. Så det blev att vi åt på Macho! Ett ställe som Jamsine rekomenderat^^ Det var riktigt mumsigt där! ^^

Sen gick vi, i alla fall jag och kollade på mobiltelefoner. Min gamla var ju lite sliten, den hade typ bara pajjat bara sådär. Typ som att nu ska du köpa en ny telefon. Jag köpte den förra sommaren. Så jag har inte haft den länge alls. Typ i 15 månader. Men den nya jag hittade var faktiskt Linnea sugen på att skaffa. Men så blev jag intrested i den. Jag kollade in den på flera olika ställen, det var olika pris överallt. Men när jag såg den för 1499,- så slog jag till x) Dem sa att det bara ingick ett blått skal och inget minneskort. Men man fick tre olika skal och ett 2 GB minneskort! xD lol på dem. Det är ju bra att dem har koll på vad dem säljer. Det var en Nokia 5230, kanske ska nämna det (bild kommer nedan). Det är ju en touch mobil. Så det var väldigt ovant i början. Men att den har ett tangentbord att skriva medelanden med var <3. riktigt smidigt! Jag gillar den mycket ^^

Sen i lördags så hade Jasmine hittat på lite bus. Och bjudit över Mig, Andrea, Linnea, Krille, Sebbe, Natha och Tobbe. Men Sebbe kunde inte komma.. vi fick inte tag på honom, och så fyllde Samuel år så han kunde väl ändå inte. Och Natha kunde inte heller.. det var synd. Vi saknade dig där. Och det var kul att krille hängde med! :D och så fick man träffa Andrea på riktigt igen på väldigt länge. Har saknat henne märkte jag. x) Så köpte jag ett sälskaps spel som vi skulle spela. Kampen Mellan Kvinna och Man Rond III. Det går ut på att tjejerna är på ett lag och killarna på ett annat. Sen ska man svara på frågor om saker som är typiskt för de båda könen. tex. Så ska tjejerna svara på vem som vann nån jävla fotbollmatch för några år sen. Som om vi killar kan det. xD Och killarna skulle vara på vad en stövlett är för något. Men typ ingen kan ju något xD Det var kanske 2 på 10 att man kunde svara på något xD Men det var kul ändå. Och jag tog med Twister på Andrea's request. Men det blev aldrig av att vi spelade det... Vi hade köpt korv som vi skulle grilla. Det var mums, men Tobbe käkade inte för han ville inte bli tjock. (Tråk) Men vi hade jätte kul den kvällen i alla fall! ^^ Tackar Jasmine för det!! =D <3

Nu blir det blidtajm! =D


Och jag vann ju på en av Trisslotterna som jag köpte förut.
Jag skrapade fram 25,- x2 på den ena. Så jag bytte in den mot två nya!



Min gamla mobil. Nokia 5300 tror jag den hette.


Min nya mobil! =D


Love this book! Har redan läst ut den btw xP Läste hela på engång.


Jasmine! <3



Krille, Linnea, Tobbe, Andrea och en Strumpa.


Jasmine började dansa lite magdans och Andera fick upp ögonen. xD


Jasmine skriver sitt namn med ljus^^

Nu ska jag se om jag vinner något på mina Trisslotter. Hoppas att ni orkade läsa min blogg idag, det blev lite mer än jag vad jag trodde. Men det ska nog gå bra ;P Och ni ska ha en fortsatt awesome dag!! KRAMAR!!! >:D <3


Kommentarer
Postat av: N

Naaw ni är för goa, tänker på er med :)

2010-08-30 @ 21:16:50
URL: http://www.niotian.blogspot.com
Postat av: Micke

Wiie!^^ Klart vi gör!

2010-08-31 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0