En Pixel med frisyr

Skrattar ni om jag skriver ännu ett inlägg? Men gör det om ni vill. Jag läste min kära vän Nathalies blogg; http://ninegirl.blogg.se/ hennes senaste inlägg med massa bilder på henne i olika frisyrer. Jag tänkte härma henne lite och göra likadant. jag blev lite nyfiken på vilka olika stilar, hårfärg och hårlängd jag igentligen har haft. Fast jag vet ju att det jag oftast har är 'rufs'.


2005                                    2006                                    2007                        

2008                                     2009                                   2010

Det var sex bilder på mig. Ett för var år från 4:e kvarttalet 2005 till januari 2010. Det var väl lite kul att se ;)
jag har tyvärr inga bilder på mig från 2004 och tidigare på datorn då digitalkameror inte existerade i mitt liv då.

Och jag måste bara klaga lite på ICA's gratis fryspåsar. Ni vet dem man kan få ta gratis vid slutet på kassan. Dem har inga handtag. Och i bland dugen en sån påse när man inte har handlar så mycket. Men det är inte lika lätt att bära när dem inte har handtag. Dåligt gjort!

//Tufs



Kommentarer
Postat av: N

Du var ju ganska jämn i dina frisyrändringar måste jag säga :)



Men 2009 & 2010 blir nog dem jag tycker ser bäst ut ...



Bilden i mitten förresten, det var när jag transa mig i Örebro och skulle föreställa en rysk kille, haha, lyckats lura en hel del med den bilden, lite kul faktiskt...

2010-04-12 @ 23:11:12
URL: http://ninegirl.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, jag gör ju inte direkt mycket med mitt hår. Och jag kunde ju lagt upp en bild till från 2010 då Linnea hade platta mitt hår.



Tackar! =)



Haha, vad roligt. Det så faktiskt inte så mycket ut som dig, men en rysk kille? Lite kanske... :P

2010-04-13 @ 12:43:13
URL: http://tufs.blogg.se/
Postat av: Jas

2010, 2009, 2006 var bäst ^^

2010-04-16 @ 21:15:30
URL: http://vampiresugar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0