En Pixel berättar


Hej hej, nu är jag här igen. Igår var en riktigt varm dag. Idag är det inte lika varmt, det är mulet och grått ute. Lite trist..

Men jag lovade Sebbe att göra lite reklam för hans blogg i min. Han har en egen blogg han också, och den finner ni här; http://dampsvamp.blogg.se/ Jag tror inte att designen på den är helt klar ännu. Men den som lever få se.

Jag har funderat lite sedan igår över en sak som en kompis sa till mig, angående webbdesign. Det kan ju vara något att gå en sån utbildning. Men att hitta en som ligger i stockholm verkar inte vara så lätt. Sen fick jag höra att sista ansökningsdagen är i morgon. Det låter ju inte så jätte kul.
Men webbdesign är ju lite kul och kan vara användbart, då jag och Linnea vill fixa våran egen webbsida. Jag hoppas att jag kommer hitta något.

Jag har typ jätte lust att skriva hela tiden, jag vet inte helt varför. Men ni tycker vä latt det blir tjatigt om jag ska skriva i min blogg hela tiden. Med nytt inlägg efter nytt inlägg. Men vi får se hur det blir med det helt enkelt.

Men som sagt, glöm inte kolla in i Sebbes blogg ;P - http://dampsvamp.blogg.se/

Ha de' så fett me' bäst så länge alla vännersch! ;) Kram!

//Tufs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0